Oferta

HYBRYDA

Inteligentny system hybrydowy, w którym silnik napędowy wykorzystywany jest naprzemiennie z silnikiem elektrycznym. Jednostka zasilająca- generator wałowy zamontowany jest pomiędzy silnikiem, a przekładnią (na wał lub S-drive).
Hybrydowa jednostka sterująca- „mózg” systemu, kontroluje poziom energii na wejściu/wyjściu generatora wałowego zarówno w trakcie ładowania jak i pracy w trybie elektrycznym.

Tylko napęd spalinowy- używany jest gdy silnik pracuje przez długi czas - przy długich „przelotach” lub w trudnych warunkach pogodowych.

Tylko napęd elektryczny- o mocy do 7kW z 48V DC, wykorzystuje moc nagromadzoną w baterii akumulatorów, używany do cichego pływania bez emisji spalin.

Wytwarzanie energii- następuje podczas pracy silnika bez znaczenia czy napędza śrubę napędową czy nie. Baterie akumulatorów mogą być również ładowane z lądu.

Regeneracja (tylko na jachtach żaglowych)- podczas żeglowania przy wyłączonym silniku, opływ wody obraca śrubę napędową oraz napędza generator wałowy i w małym stopniu ładuje baterie (jak hydrogenerator).

Napęd spalinowy:
Silnik spalinowy pracuje i napędza śrubę napędową i/lub jednostka zasilająca w trybie generatora (ładowania).

Napęd elektryczny:
Silnik spalinowy nie pracuje. Jednostka zasilająca w trybie pracy silnika elektrycznego z baterii akumulatorów

 28V 48V
Układ Hybrydowylinia wałuSail drivelinia wałuSail drive
Kubota N4.38- N4.6011 006 €12 683 €11 646 €11 565 €
Kubota N4.85 - N4.10011 368 € 12 007 € 
Kubota N4.11511 530 € 12 170 € 

Do pobrania katalog Nanni Hybryda.